Påmelding til byens beste svømmeopplæring er klar

Postet av Bodø Svømmeklubb den 22. Des 2023

Bodø Svømmeklubb tilbyr begynneropplæring og videregående opplæring. Vi har opplæringsgrupper i ulike nivåer.

Bruk Nivåvelgeren for å finne hvilken gruppe som passer

Påmelding: Bruk linkene under til å melde på venteliste. Vi fyller opp fortløpende.

Svømmingen foregår i bassenget på Hunstad Ungdomsskole mandager, tirsdager, onsdager eller torsdager.  Månedlig betaling, vær med så lenge du vil.

Priser 590 - 640 pr. mnd.

Om svømmeopplæringen:

• Når dere har fått plass på svømmeopplæringen beholder dere plassen så lenge dere ønsker. Du kan gå på samme opplæringsnivå over lengre periode.
  • Vi har et pedagogisk  innhold for hver time som sørger for at elevene lærer og behersker riktig grunnteknikk i de forskjellige svømmeartene ut fra hvilket opplæringsnivå de er på.
  • Faktura sendes mellom  2 – 5. hver måned for påfølgende periode.
  • Oppsigelse skjer med en måneds varsel til tryggivann@bodo-svommeklubb.no
  • Barna vurderes hver måned. De mottar også diplom når de er klare for neste nivå.

Se også ofte stilte spørsmål

Flere spørsmål? Kontakt michelle@bodo-svommeklubb.no