Sommeravslutning

Postet av Bodø Svømmeklubb den 2. Jun 2016

Sommeravslutning Bodø svømmeklubb

.

Onsdag 8. juni samles vi alle i Bodøsjøen fra kl. 16.00 og utover. Vi fyrer opp grill kl .16.00 så middag er unødvendig å spise før dere kommer.

Alle tar med det de skal ha å spise/grille.Vi kjøper inn kull slik at vi kan fyre opp noen fellesgriller.

Hvis noen har en stor fellesgrill som vi kan låne så ta kontakt med Grete 94825525. Det kan bli stor pågang på de grillene som er der, og alle som har en grill i mobil størrelse kan ta den med.

Tanken er at svømmere og foreldre skal spise og hygge seg sammen denne ettermiddagen.Vi har noen fellesleker på programmet fra ca. kl. 17.30-18.00.

Så møt opp med god humør. Jo mere vi er sammen jo…………

Det er nå meldt ok vær den dagen, men hvis sørvesten slår inn og regnet strømmer ned vil vi vurdere å flytte arrangementet til en annen dag.

Noe du lurer på, eller du ønsker å bidra med leker eller lignende så ta kontakt med Grete Lieng : 94825525 eller send en e-post til bsksportsansvarlig@gmail.com