Bodø Svømmeklubb søker instruktører

Postet av Ivar Erling Vindvik den 3. Aug 2022

Bodø Svømmeklubb er en klubb i vekst og ønsker DEG med på laget!

Bodø svømmeklubb ble stiftet i 1969 og har i dag ca. 70 svømmere fordelt på seks grupper. Målet vårt er å ivareta rekruttering og breddeidrett, så vel som elitesatsing. I tillegg til konkurransesvømming driver BSK med svømmeopplæring via Norges Svømmeforbund.

Vi søker instruktører:

Vi søker instruktører til vår voksende svømmeskole. Vår klubb tilbyr

svømmeopplæring til barn, ungdom og voksne i Bodø. Du vil bli del

av vårt engasjerte og hyggelige instruktørteam.

Som instruktør får du gleden av å lære barn og unge å svømme. Det er en artig jobb, i et trivelig miljø med andre instruktører. Å lære barn å svømme er dessuten en viktig innsats for samfunnet.

For studenter kan dette være en super deltidsjobb som lar deg kombinere studier, verdifull arbeidserfaring og en meningsfull jobb.

Arbeidstiden er på ettermiddag mandag til torsdag på Bodin svømmehall eller Hunstad Ungdomsskole.

For å bli svømmeinstruktør trenger du ikke mye forkunnskaper -du må kunne svømme og du må like å jobbe med barn og unge.

Du får gratis instruktørutdannelse fra oss og opplæring vil bli gitt.

Vi ser for oss at du:

• er eller ønsker å bli svømmeinstruktør for barn, unge eller voksne.

• er utadvendt og positiv.

• liker å jobbe med mennesker.

• trives med å være i vannet.

• har plettfri vandel og god helse.

• ønsker å jobbe en eller flere ettermiddager fast hver uke gjennom skoleåret

Er DU den vi søker?

Kontakt styreleder Ivar Vindvik, tel 90152542 eller daglig leder Gunnhild Grande Thorshaug, tel 41645157  for ytterligere informasjon - du kan også sende spørsmål til klubben på mail.

Søknad med CV sendes snarest til post@bodo-svommeklubb.no merket ”instruktør”.