BSK søker flere TRENERE og INSTRUKTØRER

Postet av Bodø Svømmeklubb den 2. Jan 2020

Bodø Svømmeklubb er en klubb i vekst og ønsker DEG med på laget!

Bodø svømmeklubb ble stiftet i 1969 og feiret i fjor 50-årsjubileum. Klubben har i dag ca. 70 svømmere fordelt på fem grupper i tillegg til en NM-gruppe. Målet vårt er å ivareta rekruttering og breddeidrett, så vel som elitesatsing. BSK driver klubbutvikling via Norges Svømmeforbund, og er en klubb i god vekst. Vi søker derfor etter flere dyktige og positive medarbeidere som svømmetrenere for ulike partier og nivåer, samt instruktører for våre svømmekurs.

Trenere:

Vi trenger å forsterke vårt trenerkorps for flere av treningsgruppene. Treningene avholdes i svømmehallen ved Bodin Videregående skole ettermiddager og kveld fra kl.16 og utover på hverdager. Elitesvømmerne har også morgentreninger 06-08 tirs og tors, samt 08-12 lørdager.

Instruktører:

Våre populære svømmekurs følger kurstrappa til Norges Svømmeskole. Gruppene består av svømmere på ulike nivå. Det betyr at du må kunne kommunisere godt med barn og ungdom på ulike alderstrinn.

Kursene går i svømmehallen ved Bodin Videregående skole samt Hunstad Ungdomsskole  ettermiddager og kveld fra kl.16 og utover.

___________________________________________________________________________________________________________________

Klubben ønsker søkere som bla kan:

• Planlegge, gjennomføre og evaluere treninger både i vannet og på land.
  • Følge opp svømmere på stevner og treningssamlinger.
  • Inngå som en del av klubbens samlede trenerteam og delta på trenermøter
  • Bidra til å følge opp/revidere klubbens strategi for sportslig satsning både for rekrutteringsgrupper så vel som elitegruppen ved å dele sin kompetanse.
  • Bidra til et godt klubbmiljø og kameratskap.

Kvalifikasjoner og egenskaper

• Dokumentert faglig kompetanse, både teoretisk og praktisk
  • Stort engasjement for svømmesporten og gode samarbeidsevner
  • Bidra til en god dialog med utøvere og foresatte
  • Ha godt humør og stå på vilje
  • Må kunne fremvise gyldig politiattest

Vi kan tilby

• Trenerutdannelse og kurs via Norges Svømmeforbund
  • Hyggelige kollegaer og arbeidsmiljø
  • Lønn etter avtale

Tiltredelse og lønn

• Startdato: snarest!
  • Lønn etter avtale
  • Å være svømmetrener og -instruktør passer ypperlig for studenter!

Hvis du er en av de trenerne vi søker, kan styreleder Ivar Vindvik, tel 90152542 eller daglig leder Gunnhild Grande Pedersen, tel 41645157 kontaktes for ytterligere informasjon - du kan også sende spørsmål til klubben på mail.

Søknader inkludert CV sendes innen 24. januar 2020 til post@bodo-svommeklubb.no merket ”trenerjobb”.