Trøndersvøm og Rekruttstevne.

Postet av Bodø Svømmeklubb den 22. Jan 2018

Super innsats av både små og store i helga.

TRØNDERSVØM 2018

Til Trøndersvøm stilte 13 av våre beste svømmere til dyst. Til sammen 39 klubber fra hele landet var representert. BSK gjorde en fantastisk innsats! Personlige rekorder på samtlige svømmere, noen av dem oppsiktsvekkende store forbedringer. Det ble også oppnådd kvalifiseringer til NM.

Super gjeng, og flott stemning

BSK Gutter1 Jr. fikk 2.plass på 4x50m medley stafett i konkurranse med 16 andre lag. Samme lag endte på 4.plass i 4x100m fri stafett.

Magnus Nybakk Pettersen, Emil Vindvik, Håvard Vindvik og Vegard Vindvik

Solid svømt også på jentesiden: BSK Jenter Jr. endte på 13.plass (av 26 lag) på sin 4x50m medley stafett. På 4x100m fri stafett ble det 14.plass, forbedring med nesten 19 sekunder!

Emilie Marie Ingvaldsen, Erika Ness, Tonje Tøhaugen og Sofie Bestvold

BSK gutter2 Jr. markerte seg også i helga. 11.plass på 4x50m medley stafett, og 14.plass på 4x100m fri stafett.

Isak Pareli Svendheim, Joakim Frostmo Ørbakk, Jostein Olav Madsen og Martin Skog

En stund siden BSK har klart å stille 3 stafettlag på Trøndersvøm. Dette lover godt for mesterskapet LÅMØ Nord 2018 på hjemmebane i februar.

REKRUTTSTEVNE BODØ

Hjemme i Bodø har den yngre garde i klubben fått brynt seg på rekruttstevne på søndag. Dette er BSK sine fremtidige toppsvømmere. Flott innsats av alle, og stor takk til de som har stått på for å få gjennomført!