Jobbe som instruktør i Bodø svømmeklubb?

Postet av Bodø Svømmeklubb den 22. Jun 2016

BODØ SVØMMEKLUBB TRENGER DEG!

Bodø svømmeklubb kjører kurs på Hundstad bassenget for barn, ungdom og voksne gjennom Norges svømmeforbund. WWW.TRYGGIVANN.NO

Bodø svømmeklubb har mange dyktige instruktører, men vi trenger flere instruktører til å kunne opprettholde og utvide dagens tilbud. Så om du ønsker å stille opp noen timer i uka på ettermiddag/kveld mot betaling, stiller vi med kursene/opplæring som behøves til det.

Vi planlegger over nyttår å gjennomføre kurs på mandag, tirsdag og torsdag ettermiddag/kveld. Mandag har vi kurs fra kl. 1700, tirsdag starter vi kl. 1630. Torsdag blir det kun kl.1600 til kl. 1700.

Vi planlegger å bruke bassenget på Hunstad Ungdommskole og å bruke bassenget på Bodin Vgs.

Kan du bare jobbe noe går det bra, vi forventer ikke at dere skal kunne jobbe hele ettermiddag/kveld, men vi ønsker at dere minimum kan følge et eller flere kurs til det er ferdig. Vi kjører stort sett kurs over ti runder.

Se www.tryggivann.no for litt info om kursene vi skal ha.

Vi kommer også til å starte opp med kurs for ungdom og voksne.

Så er du interessert kan du sende mail til

tryggivann@bodo-svommeklubb.no

Gjerne så tidlig som mulig.

Så tar vi kontakt og planlegger dato for opplæring.

Mvh Kenneth Olaussen

Bodø svømmeklubb.