*** PLEASE DO NOT TOUCH AGAIN THE FOLLOWING CODE !!!! ***

Lær svømming hos oss!

Postet av Bodø Svømmeklubb den 12. Mar 2024

Bodø Svømmeklubb      ✉︎ michelle@bodo-svommeklubb.no

Bruk Nivåvelgeren for å finne hvilken gruppe som passer

Påmelding: Bruk linkene under til å melde på venteliste. Vi fyller opp fortløpende.

Hval

Skilpadde

Pingvin

Selungen

Sel

Sjøløve

Svømmingen foregår i bassenget på Hunstad Ungdomsskole mandager, tirsdager, onsdager eller torsdager.  Månedlig betaling, vær med så lenge du vil.

Priser 590 - 640 pr. mnd.

Om svømmeopplæringen:

• Når dere har fått plass på svømmeopplæringen beholder dere plassen så lenge dere ønsker. Du kan gå på samme opplæringsnivå over lengre periode.
  • Vi har et pedagogisk  innhold for hver time som sørger for at elevene lærer og behersker riktig grunnteknikk i de forskjellige svømmeartene ut fra hvilket opplæringsnivå de er på.
  • Faktura sendes mellom  2 – 5. hver måned for påfølgende periode.
  • Oppsigelse skjer med en måneds varsel til tryggivann@bodo-svommeklubb.no
  • Barna vurderes hver måned. De mottar også diplom når de er klare for neste nivå.

Se også ofte stilte spørsmål

Flere spørsmål? Kontakt michelle@bodo-svommeklubb.no

Bli svømmeinstruktør hos oss

Postet av Bodø Svømmeklubb den 4. Mar 2024

ⓕ Bodø Svømmeklubb      ✉︎ michelle@bodo-svommeklubb.no

Terminliste våren 2024

Postet av Bodø Svømmeklubb den 28. Jan 2024

Planlagte stevner for Bodø Svømmeklubb fram mot sommeren:

Terminliste-vår-24.pdf

Påmelding til byens beste svømmeopplæring er klar

Postet av Bodø Svømmeklubb den 22. Des 2023

Bodø Svømmeklubb tilbyr begynneropplæring og videregående opplæring. Vi har opplæringsgrupper i ulike nivåer.

Bruk Nivåvelgeren for å finne hvilken gruppe som passer

Priser 590 - 640 pr. mnd.

Om svømmeopplæringen:

• Faktura sendes mellom  2 – 5. hver måned for påfølgende periode.
  • Oppsigelse skjer med en måneds varsel til tryggivann@bodo-svommeklubb.no

Se også ofte stilte spørsmål

Flere spørsmål? Kontakt michelle@bodo-svommeklubb.no

Pressemelding fra Bodø Svømmeklubb

Postet av Bodø Svømmeklubb den 21. Nov 2023

PRESSEMELDING

SVØMMESPORTEN I BODØ I ALVORLIG KRISE - LEIEPRISER UTE AV KONTROLL I DET NYE KONKURRANSEBASSENGET – EN ØKNING PÅ 600% ER HELT UAKSEPTABELT – SAMTIDIG GÅR BODIN SVØMMEHALL MOT NEDLEGGELSE.

Det er med stor bekymring at svømmeklubben registrerer at prismodellen for klubbens leie av det nye konkurransebassenget, som er foreslått av Bodø Spektrum KF og som skal ved- tas av bystyret, skal økes med 600%. Dette går fram av forståelsen som Bodø Spektrum legger til grunn. Klubbens totale leiekostnader øker fra 159 000 kr. til 954 000 kr., noe som tilsvarer en økning på 600%. Hver svømmer må betale 9 930 kr. mer pr. år.

Konsekvensene, dersom denne leieprisen blir vedtatt, er at mange utøvere vil presses ut av idretten og forventet bruksgrad av det nye anlegget vil bli betydelig lavere enn planlagt. I en hverdag hvor flere familier sliter med å få endene til å møtes økonomisk finner klubben den- ne utviklingen svært problematisk og provoserende. Svømme-NM i Bodø i 2024 står også i fare da klubbens økonomiske forutsetninger endres dramatisk.

Klubben tvinges derfor tilbake til Bodin svømmebasseng, et anlegg som har vært stengt siden påske i påvente av rehabilitering. Denne planlagte rehabiliteringen står nå også i fare, det er ikke planlagt å bevilge penger til dette arbeidet hverken fra Nordland fylkeskommune eller fra Bodø kommune i økonomiplanen 2024 – 2027. Dette kan være slutten på bassenget, og på klubbens treningsaktiviteter. Nå er det virkelig alvor.

Klubben krever at dagens prisnivå opprettholdes også i det nye konkurransebassenget, og at det bevilges penger fra Nordland fylkeskommune og Bodø kommune til rehabilitering av Bodin svømmebasseng før det stenger for godt.

Det er viktig at Bodø kommune og Nordland fylkeskommune tar ansvar for at svømmeidretten har økonomiske forutsetninger slik at barn kan finne glede i svømming også i framtiden.

Ivar Vindvik Styreleder
Bodø Svømmeklubb