*** PLEASE DO NOT TOUCH AGAIN THE FOLLOWING CODE !!!! ***

Svømmeklubb

...bli med oss!

Leveregler for svømmeren

I BSK ønsker vi å utvikle utøvere som er opptatt av mestring både på konkurranse og på trening. Vi vil ha utøvere som bidrar til et godt og hyggelig miljø hvor alle inkludere og opplever tilhørighet. Gjennom et godt treningsmiljø skal utøveren få utfordringer og muligheter til beherske konkurranser og ulike typer trening.

Som utøver skal du kunne være deg selv og ha respekt for andre. Vi skal sammen gjøre hverandre best gjennom god lagånd på trening og i konkurranse.

Svømmere i BSK bidrar til felleskapet gjennom:

• Møt presis. Gi beskjed til trener om du er sen eller ikke kan møte på avtalt tid til trening.
  • Vannflaske skal alltid brukes.
  • Alle i BSK skal dusje før vi hopper i vannet.
  • Alle er positive og har respekt for hverandre. Ikke prat i munnen på trener eller i serier.
  • Respektere at folk har en dårlig dag. Den som har en dårlig dag må ikke la det smitte over på andre, men være nøytral.
  • Ingen dopauser i en serie. Gå på do før treningen og før hovedserien.
  • Hjelpe hverandre til å gjennomføre treningen med høyest mulig kvalitet. Alle kan gi og ta tilbakemeldinger på en positiv måte.
  • Vær snill mot hverandre. Alle tenker gjennom hvordan de snakker til hverandre på. Det er viktig å være støttende, ikke sårende.
  • Alle kan glede seg over hverandres prestasjoner.
  • Samarbeid med trener og andre utøvere for å oppnå felles og individuelle mål.
  • Vær fokusert på egen utvikling.
  • Ingen mobber eller gjør at andre ikke føler seg verdsatt.
  • Bruk av kamera, mobiltelefon og nettbrett i garderober, dusj og basseng er ikke tillatt.
  • De eldste svømmerne er forbilder for de yngre, og går foran som et godt eksempel og er inkluderende for de yngre.
  • Banetau tas ut av svømmere, før og etter trening. Alle skal hjelpe til.
  • Vær stolt av BSK og bruk BSKs klubbdrakt, reisejakke, badehette på stevner. Alle heier på hverandre.
  • Ta ansvar for BSK`s svømmeutsyr.