Ny svømmeskoleansvarlig i BSK

Postet av Ivar Erling Vindvik den 28. Apr 2023

Bodø Svømmeklubb har ansatt Michelle Metz som ny svømmeskoleansvarlig. Svømmeopplæringen er utrolig viktig for klubben, både for nyrekruttering til klubben og å øke svømmeferdighetene hos byens barn og ungdom.Hi! My name is Michelle and I moved to Bodø two and a half years ago from Birmingham in England but I was born and raised in Cape Town, South Africa. I learnt to swim before I could walk and have all my best memories in the water. I can't wait to spread my love for swimming and look forward to working with everyone here. I don't speak fluent Norwegian yet but I hope to learn soon and practising everyday. See you on poolside!

Michelle har allerede instruert på flere av våre kurs, samt på Nordlandsbadet. Vi ser fram til et flott samarbeid med en dyktig og dedikert medarbeider.

Hun kan nås på e-post michelle@bodo-svommeklubb.no