Gunnhild fratrer sin stilling i svømmeklubben

Postet av Ivar Erling Vindvik den 9. Apr 2023

Bodø svømmeklubb ønsker å orientere om at Gunnhild Grande Thorshaug fratrer sin stilling som daglig leder og svømmeskoleansvarlig.

De siste månedene har Gunnhild hatt en tøff og vanskelig tid etter at hennes mann Erik ble alvorlig syk og siden nyttår så har Gunnhild vært sykmeldt. Denne tiden har hun brukt på å reflektere over egen situasjon og etter flere samtaler med styreleder i Bodø svømmeklubb er det enighet om at det beste for Gunnhild og klubben er at hun fratrer stillingen som daglig leder /svømmeskoleansvarlig i klubben. Inntil videre vil styret håndtere ansvaret som er tillagt daglig leder og svømmeskoleansvarlig.

Bodø Svømmeklubb ønsker å takke Gunnhild for den innsatsen hun har lagt ned i klubben i løpet av de 9 årene som hun har vært i Bodø svømmeklubb. Styret er helt sikre på at hennes mangeårige bidrag til svømmeklubben har ført til mye svømmeglede blant tusenvis av barn og unge som har lært seg å svømme takket være henne.

Styret ønsker å holde god kontakt med Gunnhild og hun vil alltid være velkommen i klubben og hvem vet – kanskje som trener/instruktør vikar når dette trengs.

Bodø svømmeklubb ønsker Gunnhild og Erik alt vel i tiden framover.

Styreleder

Bodø svømmeklubb