God sommer!

Postet av Bodø Svømmeklubb den 19. Jun 2016

Hei alle i BSK

Bassengtreningene er over for sommeren. En stor takk til alle svømmere og trenere som har stått på, til tross for tidvis stengt basseng.

Vi har hatt et aktivt halvår, med svømmestevner på Tverlandet, Trondheim, Harstad, Stavanger, Sortland, Mandal og Fauske, i tillegg til eget rekruttstevne i januar.

Årets svømmeaksjon har vi også klart å dra i land, med kjempeinnsats fra Gunnhild + instruktører, samt voksne som har assistert.

2 runder med Trygg-i-Vann-kurs er også gjennomført, med flotte tilbakemeldinger fra barna og de foresatte. Takk til alle involverte!

Framover:

Vi har allerede åpnet for påmeldinger til høstens kurs. Hjelp oss å promotere disse: Del informasjonen fra vår facebook-side facebook.com/bodosvommeklubb. Eller tips slekt,venner og bekjente.

14.-17. juli går NM langbane i Aquarama, Kristiansand. BSK er representert med vår stor-svømmer Runar Borgen. Vi ønsker lykke til!

Før vi starter høstsesongen sender vi også avgårde en solid delegasjon til årets treningsleir i Boden. Informasjon om leiren kommer!!

Til sist legger vi ved terminliste for høstsesongen. Stevnene i rød farge er stevner som krever flyreise, og er således ganske kostbare for klubben. Vi ønsker likevel deltakelse fra BSK, men reise og opphold må dekkes av den enkelte. Vi koordinerer blandt de som ønsker å reise.

Stevnene i BLÅ farge er egne arrangementer. Her ønsker vi at ALLE deltar. Og spesielt SALTENTREFFET 2016: Her må alle foresatte regne med dugnad, så hold av helgen 15.-16. oktober.

Terminliste høst 2016.pdf

I tillegg til oppsatte stevner, håper vi også at Rana SK får til å arrangere HavmannCup i desember. Info kommer når vi vet mer.

Vi minner også om vårt ønske om å få en samarbeidspartner/sponsor med på laget, se tidligere utsendt e-post.

Da vil jeg få ønske alle svømmere, trenere, foresatte og gode hjelpere en riktig GOD SOMMER !!!

Ivar Vindvik

Leder BSK