Super innsats på HavmannCupen på Mo

Postet av Bodø Svømmeklubb den 25. Nov 2018

For flere av BSK-svømmerne var nok dette stevnet spesielt, da det var deres første stevne med overnatting.
Bodøsvømmerne napp på vandrepokalen for beste klubb for andre år på rad, og vi var også største klubb på stevnet.  Svømmerne fortjener masse skryt: De tar vare på hverandre og heier hverandre frem. De er flinke til å ta til seg riktig næring for å kunne yte og de er flinke til å følge beskjeder. Snille og greie, og er rett og slett et supert gjeng!

Som vi alle vet har vi har hatt en utfordrende treningssituasjon de siste 7 ukene. Vi har ikke fått svømt så mange meter, dermed var vi veldig spent på hvordan dette ville påvirke de sportslige prestasjonene. På de lengste distansene ble det nok litt tungt. Det som var veldig bra var svømmetekniske forbedringer. Dermed klarte vi å perse på 71% av alle våre starter!!!!

Godt jobba alle svømmere og trenere. Og ikke minst til alle foresatte som har måtte kjøre til basseng i hele Salten for at vi skulle få trene. Og stor takk til Fauske, Tverlandet og Mørkvedbadet som gir oss treningsmuligheter tross stengt basseng.
Vi håper å snart være tilbake i Bodin bassenget.