BSK inngår samarbeidsavtale med Intu

Postet av Bodø Svømmeklubb den 3. Sep 2016

Samarbeidsavtale mellom Bodø Svømmeklubb og Intu Økonomi AS

2. september 2016

Her er en god nyhet!!! Bodø Svømmeklubb har inngått samarbeidsavtale med Intu Økonomi AS.

Styret i Bodø Svømmeklubb har gleden av å kunne meddele at Bodø Svømmeklubb, og Intu Økonomi AS har inngått en samarbeidsavtale som strekker seg over 2,5 år. Intu Økonomi vil være en viktig støttespiller for oss i årene som kommer,

og med denne avtalen sikrer vi viktige inntekter for klubben, samt profesjonell regnskapsføring og rådgivning i øknomi styring.

Intu økonomi er et lokalt eid regnskaps- og rådgivningskontor med forankring i salten, og har som mål å sette kunde og virksomhet i fokus, ved å tilby intuitive teknologiske løsninger og bygge relasjoner gjennom innsikt og forståelse.

Fra Intu:

«Det er alltid givende å få bidra til lokalsamfunnet rundt oss, og Bodø Svømmeklubb har i lang tid bidratt med mye positivt for oppvekst og idrettsglede i lokalmiljøet. Bodø Svømmeklubb har etter vår mening ivaretatt både bredde og ren idrettsglede, samtidig som de har løftet frem flere sterke nasjonale svømmetalent. Dette i kombinasjon med åpent folkebad og en sterk intern dugnadsånd blant foresatte, gjør at vi i INTU uten tvil er en stolt sponsor og gleder oss til samarbeidet fremover.»

Ønsker du å vite mer om Intu Økonomi AS ? Gå inn på www.intu.no

Styret i BSK