Lisens for 2016

Postet av Bodø Svømmeklubb den 26. Des 2015

Fra og med mandag 21. desember 2015 vil det være anledning til å betale lisens som gjelder for kalenderåret 2016.

Klubben har sendt ut lisens til de som trenger det, om det er noen som ikke har fått tilsendt mail med opplysning om hvordan dette betales, send en mail til post@bodo-svommeklubb.no så fikser vi det.

Det er sendt ut grunnlisens til alle, om dere ønsker utvidet lisens betaler dere det det koster, det skal i mailen følge med opplysning om de forskjellige lisensene.

Forsikringsvilkårene for 2016 er ytterligere forbedret sammenlignet med 2015.

Den eneste forskjellen mellom grunnlisens og utvidet lisens er behandlingsgarantien på 3 måneder for grunnlisens, og 3 dager for utvidet lisens.

Lisenssummene er uforandret i forhold til 2015.

Skadetelefonen

Alle som betaler lisens har tilgang til Skadetelefonen, telefonnummer 02033, som er en telefonbasert rådgivningstjeneste med spesialkompetanse på idrettsmedisin.
Formålet er å ivareta idrettsutøvere på alle nivåer gjennom behandlingsløpet.
Skadetelefonen gir gode råd om skadeforebygging og hva man bør gjøre ved akutte skader. Åpningstider er alle dager 09.00–21.00.
Ved skade skal man ringe og melde inn skaden til Skadetelefonen på 02033 umiddelbart.

Se all informasjon om lisens 2016 i denne artikkelen på svomming.no: